تیشرت‌های مردانه بهار 1400
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

تیشرت را می‌توان لباس ساده‌ای دانست که برای جذاب‌تر شدنش بهتر است که نوع رنگی آن را انتخاب کنید تا با اضافه شدن کمی رنگ‌ولعاب، از سادگی آن کم شود. در سال‌های اخیر، رنگ‌های زیادی به استایل آقایان اضافه شده است. بهار امسال نیز تیشرت‌های چند رنگ، جزو محبوب‌ترین ترندها محسوب می‌شوند؛ به‌خصوص تیشرت‌هایی با طرح‌های زاویه‌دار.

 

یکی دیگر از مدل‌های محبوب تیشرت‌های چند رمگ، مدلی است که در آن، خود تیشرت، رنگی خنثی داشته و یقه، سرشانه و سرآستین آن، به‌طور هماهنگی چند رنگ است. این تضاد در رنگ‌ها، شور و هیجان را وارد استایل آقایان کرده و بسیار مناسب استایل‌های بهاری و تابستانی اسپرت و خیابانی است.

 

 

لباس‌های جیب‌دار همیشه جزو محبوب‌ترین لباس‌ها بوده‌اند؛ به‌خصوص برای آقایان. تیشرت‌های تک‌جیب نیز جایگاه خودشان را در ترند بهاره امسال لباس آقایان دارند.

 

 

لباس‌های متن‌دار از قدیم‌الایام در کمد لباس‌ها جای داشته‌اند؛ اما در سال‌های اخیر، متن‌های انگیزشی یا عجیب، جای تک‌کلماتی مثل champions یا نام برندها را گرفته‌اند. امسال نیز همین روند ادامه دارد.

 

 

علاقه زیاد بسیاری از آقایان، به‌خصوص آن‌دسته که استایل‌های خیابانی، پانک، راک یا… را می‌پسندند، باعث شده که تیشرت‌هایی با طرح چهره حیوان، به‌خصوص گرگ یا خرس، جایگاه خودش را در ترند بهاره داشته باشد.

 

 

پولوشرت یا همان تیشرت یقه‌دار، کمی از تیشرت رسمی‌تر است. تیشرت، مناسب استایل‌های کژوآل و اسپرت است، اما از پولوشرت می‌توان در استایل اسمارت‌کژوآل یا همان نیمه‌کژوآل نیز استفاده کرد. پولوشرت‌ها نیز انواع مختلفی دارند که یکی از تفاوت‌های آن‌ها در نوع یقه‌شان است. در زیر دو نوع از این پولوشرت‌ها با یقه‌های متفاوت را می‌بینید؛ که نوع اول، رسمی‌تر و نوع دوم، کژوآل‌تر است.

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 16 فروردين 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری